So frickin' pissed!

Jag vet inte, eller jo lite, men jag är så jävla förbannad, fan va damp jag har!
PEOPLE, HAVE YOU NEVER HEARD ABOUT A THING CALLED HONESTY ?!
Nej, nej, orka. Jag måste sluta tänka på oärliga och fega människor och istället tänka på något roligare....

....

Onsdagen den 17 Juni, vad ska man hitta på?
Funderar på att åka in till Jönköping och gå runt å små shoppa lite (om mina skattepengar har kommit), kanske ta en fika och bara ta de lugnt. Någon som har lust att följa med till stan?





Puss, ciao!
/T a n i i n a

Kommentarer
Postat av: nattis

kroooooogen imorgon :D:D <3

2009-06-27 @ 00:12:05
URL: http://nathaliejannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu