The next day.



Tjo, alltså shiiiiit fy fan va mkt disk jag har å fixa innan mamma kmr  hem från Sthlm. Men jag orkar verkligen inte, helt seriöst, jag slänger allt och köper nytt ^^  Aa gårdagen, jadu.. Jag skulle ha någon liten förfest med ett par tjejor, men de ökade och blev liiite mer än de, men bara lite. Min kära fucked up grannar kom självklart över och förstörde allt! Finns inte ord för hur mkt jag stör mig på dom, helt seriöst! Aaah, fan blir arg nu! Aja, jag hade kul iaf..


Sen när vi skulle dra vidare vid ett ungefär så kunde jag inte hitta min hemnyckel som jag vet höll i handen precis sekunden innan jag skulle låsa. Så jag kunde inte följa med för jag kunde inte låsa huset. Så jag fick stanna hemma :(  Aja, det var kul sen när jag insåg att nyckeln hade legat i min jackficka hela tiden, hahahah... Så jag satt å garvade åt mig själv ett tag i mitt vardagsrum ^^
kraampuss
(Julia, jag, min julgran, julia igen och Sara <3) (P.s Min julgran är söt! ^^ d.s)

Idag på morgonen.. STÄDA!!!! Typ en timma efter jag börjat och typ fixat till de värsta... kommer inte min moster in genom dörren, ooouff so close. Haha kastade in allt i ett skåp ;P  Jag hade för mig att jag la en plåt i ugnen men idag när jag skulle ta ut ngt å äta så låg den i frysen igen? Haha...

Nej fan nu ska jag ta å fortsätta diska, fixa all shit till imorn och sedan viiiila gott!
Imorgon blir det Photosession (2) med Emma, Olivia och Emel :)

Puss!
/Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu