Summer -09

Denna sommaren hoppas jag att blir bättre än förra sommaren! Jag har inte så mycket att se fram emot direkt, förutom midsommar. Jag jobbar hela sommaren detta året igen tyvärr, men man mår bra sen när man fått lönen :) Saknar att tjäna pengar, ska fan shoppa sönder när jag fått mina pengar från skatten 7.890 kr, ihi :)

Vad händer i sommar:
- Jobba
- Festa
- Shoppa
- Åka någonstans med Anjelina :)

Vad jag måste fixa innan sommarn och under sommaren:
- GÅ NER I VIKT!  (nu eller aldrig!)
- Bli brun
- Fixa mitt fula hår
- Betala mina skulder
- Förbättra mitt fucking immunförsvar


Nu ska jag lägga mig,  mår inte så bra.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu