Sunshine

Fan va lycklig solen gör mig!

Gårdagen började inte så bra, men det får man tåla. Efter skolan så gick jag, Louise och Carro i stan och jag köpte ett par nya skor för mina andra har gått sönder. Sedan gick vi till röda korset för å se om vi hittade något skoj. Jag hittade en rolig liten väska som jag köpte 15kr  (God bless second hand^^). Sedan mötte jag Anjelina som jag tillslut följde  med hem. Hemma hos henne så letade vi igenom kläder som hon hade för att se om hon hade ngt hon kunde låna ut till mig till onsdagen när jag ska ut. HIttade lite smått å gott faktiskt, ska bara se om de blir de kläderna jag använder. Slutade med att jag åkte hem med min kära föräldrar. Det hände inget speciellt igår, men ändå var jag så glad innan jag somna.

Idag åkte jag till Värnamo och för å kolla på Sebbe som spelade match mot Bor, det blev 2 - 2. De borde ha vunnit tycker jag, dommaren var fan as kass. Han dömde straff i den dummaste situationen.

Nej nu ska jag dra mig hem och äta grillat och sedan fixa mig för att dra till Salsakvällen i Jönköping.
Den lyckliga känslan inom mig håller i sig :)
 
Puss / Tanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu