Dream look!

Feeling better  - Tack pappa! :)

Nu över till något helt annat.

Eftersom det kommer att ta mig 50 miljoner år  innan jag ens är i närheten av mitt "dröm utseende" så ska jag instället fly till fantasi världen och sätta ihop mitt dröm utseende med hjälp av olika kändisars utseende, haha ^^

LINDSEY LOHANS HÅR!


MEGAN FOX'S ANSIKTE

Eller i alla fall ögon och läppar ooooch näsa och tänder ^^

B y s t : M i n a  e g n a   (;

CARMEN ELECTRA'S MAGE


JESSICA BEIL'S RUMPA


CAMERON DIAZ BEN



Aaah, om de bara vore så lätt....
Nej nu jävla så ska jag ta tag i saken och förbättra mig och för en gångsskull bli nöjd med mig själv!
Från och med idag så börjar min "förminskning" :)
(kanske inte hinner till beach -09, så detta året får ni stå ut med fluffy Tanya^^)

Pusshey!


Kommentarer
Postat av: Emma

tanja.... du är het.

aaah. megan fox!!!!!! damn!

2009-05-08 @ 15:49:05
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu