Late night i Värnamo



Igår firade vi Sebbes 19 års dag hemma hos honom. Vem följer med mig dit? - Jo ingen annan än min egna kusin Sussie :)   Vi har typ inte umgåtts sen vi var små, alltså bara hon och jag, så de var gött att hon följde med för att träffa min pojkvän. Vi hade ingen aning om ngn skulle komma ens, men de blev lyckat ändå. Folk som kom för att vara där med Sebbe på hans b-day var Lalo, Timmy, Harris, Marre (en stund), Semir, Aldin, Karl och Ajdin...+mig, sussie o Seba.

Först började jag, Sussie och Ajdin hitta på ngn rolig drinklek med kortleken,  aa de blev inte så lyckat ^^   Sedan när de började komma fler så gick vi in till vardagsrummet och spelade "högre eller lägre" leken (FARLIG LEK), sen tog vi fram the good stuff. "Sanning och konsekvens" spelet....  Omg, it was a sausage party! (de var bara jag o Sussie där som var tjejer, så de var inte så stor chans att de blev en tjej på konsekvens, haha)

Vi dansade, drack och umgicks.... riktigt jäkla soft!  :)

Idag ska jag vara med min kusin igen, fast denna gång är de destination Nike ^^
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu