Seg söndag

Sitter här och borde egentligen plugga Kuhi, men orkar seriöst inte! Istället lyssnar jag på depp musik och tänker på grejor, kollar även på gamla bilder. Just nu spelas Missy Higgins från högtalarna, skön musik <3

Kan inte sluta tänka "what if",    tänker så med en massvis med saker.......... dumt av mig

Fan känns som att allt kmr på en gång,   önskar att jag kunde stoppa tiden och ta en paus från allt.
Nej nu måste jag återgå åt mitt sugiga pluggande,  ciao!

Bryan Adams -  Please forgive me   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu