Dag 1


Jag
och Josefin en vanlig måndag morgon i cafeterian (:
 (Jossan + jag + metro = garv,  hunden, hahah)




Tja, fan somnade igår typ direkt när jag kom hem för jag hade as ont i magen, har jag fortfarande. Men iaf, vaknade vid 4.30 för de så de förklarar varför jag bloggar så tidigt, hehe. Iaf gårdagen då, min första "gå-ner-i-vikt" dag. Började med att jag åt frukost "Wooow", haha, inte vanligt faktiskt men jag åt två mackor och ett glas mjölk. Sedan i skolan var de rätt lugnt, förutom att jag hade ont i magen :/   Sen till luchen åt jag massvis med morötter och potatismos till de och vatten. Aa, kan ju säga att jag ätit bättre mat, haha, men de som fanns att välja till var korv, no thx!
Sedan efter skolan så hade jag egentligen balett, fy på mig, jag gick inte :(   (min mage värkte som sagt)   Sedan blev de ingen kvällspromenad heller för att jag somnade. Aja, jag åt väl lika mkt som jag "ansträngde" mig under dagen  ^^
Iaf tänkte att jag skulle mäta mig igen dag 15, typ uppdatera med 15 dagars mellanrum :)

Idag är de en ny dag, dag 2! :)
Nej nu ska jag ta å hoppa in i duschen och packa mina idrottskläder.
Pusshej!
/Tanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu