Dag 3


Vaknade med huvudvärk som vanligt. Gick upp halv åtta typ, borstade tänderna, kammade igenom håret satte upp en toffs tog på mig mina mjukisar och en tröja och gick som en Zombie till tåget. Självklart glömde jag min mobil hemma i min morgontrötthet. Fick iaf med mig tågkortet och Ipoden ^^  Började med Röst och rörelse lektion, sedan hade vi Scenisk gestaltning B. Var skit kul faktiskt. Vi skulle typ reagera på varandra, svårt å förklara. Men jag, Lisa och Emel spelade iaf tre brudar i 20 års åldern som delade lägenhet och jag var typ som deras morsa, för dom är så lata å hjälper aldrig till i hemmet typ. Iaf, vi skulle vara seriösa och verkligen, aa, det var as kul. Jag blev förbannad på riktigt! ^^  Juste jag fick de sexiga namnet Rakel, haha...  Iaf, sen hade vi matte, där jag var överdrivet trög idag faktiskt.

Nu sitter jag här fortfarande med huvudvärk och borde egentligen plugga, men jag orkar verkligen inte. Så det blir förmodligen att lägga mig i min soffa i mitt rum och kolla lite på tv å sen ska jag leta lite musik å göra danser till : )
Jag och Phu ska ha hand om dansgrupper i Vaggeryd, ska blir skit kul!
Nej men nu ska jag dra mig till soffan, känner att huvudvärken tar över nu.

Juste har varit rätt duktigt idag också faktiskt, fast jag har inte tränat än. Tänkte att jag tar ett "hemma-träna-styrka-pass" sen senare på kvällen :)








Pusshej..
/Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu