Dag 5,6 och 7

Skriver nu i efterhand för jag har inte haft ngn lust att sitta vid datorn förens idag.

Dag 5 (fredag):
Timmy fyller 18 år! (Sebbes polare). Vi blev bjudna till hans 18 års fest. Det var trevligt så länge de varade. Jag och min pojkvän jävlades självklart och köpte han en nappflaska som han skulle dricka ur under kvällen. Han uppskattade den väldigt mkt! Musiken var inte den bästa precis,  liiiiite fjortis musik då å då...   Grattis till dig Timmy igen!

Dag 6 (lördag):
Skulle egentligen vara med Anjelina men mådde inte så bra så jag stannade kvar hos Sebbe. Det blev en ligga-i-sängen-hela-dagen-dag. Vi köpte lite gott och satt hemma å kollade på film och serier. Var faktiskt jätte mysigt. Han vet hur han ska ta hand om mig <3


Dag 7 (söndag):
Jag skulle dra hem tidigt men det blev att jag stannade kvar till kvällen. På kvällen så gick jag in på min kusins blogg, vet inte varför. Jag brukar inte kolla in hennes blogg, men just idag gjorde jag de. Så står de "R.I.P David Zdjelar 1991 - 2009", ngt liknande, sedan är de en bild på honom nedanför. Först kopplade jag inte. Så jag loggade in på msn för att fråga vad som har hänt. Min kusin var den enda jag vågade fråga, men innan hon har svara så skrev Jasmina till mig. Hon berättade att han omkommit i en bilolycka natten till idag(söndag)...........



Que dios esté con contigo


David Zdjelar, vila i frid.
1991.08.13 - 2009.01.17





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu