Dag 8 och 9

Tänkte att jag skriver igår och idag på ett nytt inlägg istället.

Igår, dag 8: Aa det var en tung stämning i tåget. Pratade med Aaron och Jossan på tåget påväg till skolan, sedan satt vi bara för de mesta helt tysta i caféterian. Usch, jag kunde inte sluta tänka på hans familj och hans närmsta vänner..... dom måste verkligen må piss. Dagen kändes oändligt lång, längsta måndagen jag varit med om. Kom ifrån mina egna tankar lite när vi hade teater iaf. vi hade en man ifrån Gbg som var i skolan för att tala med oss om maskar (till ansikterna, inte maskar i jorden). Sedan hade han själv en föreställning på eftermiddagen som vi gick å kollade på på svenska lektionen. Han var otroligt grym, helt enastående! Hans tal i slutet var rörande faktiskt, jätte fin föreställning.

Idag, dag 9:
 .............no coments, trött, trött, trött!
Handbollen gick bättre än väntat,  måste bara jobba med min kondition, oouff, ett tag sen man sprang känns de som.
Nu ska jag iaf sätta mig å kolla på OTH och äta clementiner.

Hejhej...

(P.s  Jag sket fullständigt i min "diet" i helgen,  så vi får se hur de går när jag ska mäta mig nu på söndag   d.s)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu