Day 2

Haha fan tror de kmr bli en vana att jag skriver dagen efter hela tiden.
Igår iaf så var jag halft duktig när de gäller kost å så. Skolan var seg i början men blev bättre framåt, först så hade vi religion men för någon anledning så kom hon aldrig så jag gick upp halv fem i onödan. Sen hade vi seeg svenska (och jag har inte gjort bokrecensionen som skulle vara inne), men men. Sedan hade vi vollyboll på idrotten, var skit skoj!
Hm, efter de hade jag webdesign med min kära SEGA lärare, haha... Aja, glad att jag har Martin brevid mig iaf, annars hade det varit riktigt sugit att ha webdesign. När jag kom hem så skulle jag på möte tsm med Phu, ett "dansmöte". Vi är intresserade av att lära ut i våran lilla by Vaggeryd/Skillingaryd, och vi fick de också  ^^
Efter de gick jag till ett annat möte, men denna gången var de handbollen. Vi hade ett "ska-vi-fortsätta-eller-inte" möte. Jag kan erkänna att jag missat mkt, men haft mkt med skolan å så. Iaf vi bestämde oss för att verkligen satsa och iaf spela klart säsongen, men vi får se hur de går med de, för de är svårt att spela med för lite spelare.
Aa som ni förstår själva så kom jag iaf hem och hade så himla ont i huvudet att jag somnade...

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu