Day 4


Hej, sitter hemma och kollar på Joey och vilar. Vaknade i morse och mådde inte så bra, hade feber och ont i hela kroppen så jag stannade hemma. Fast jag har inte sovit något sen klockan halv sju typ. Jag kunde inte sova mer, gick å la mig vid halv nio nånting igår så.
Dag 4 bara, känns som att de tar as långt tid nu när jag har bestämt mig för att minska lite. Fan... önskar
att det vore dag 49 eller nått. Då kan man liksom se lite skillnad iaf, tror jag? ^^
Nej nu ska jag lägga mig igen och läsa en bok och självklart ha på tv:n. Man vet aldrig om något intressant börjar på tv. Ikväll har jag handbollsträning, men jag tror inte jag kan vara med. Men får se, måste nästan de. Hörs kanske senare ikväll! :)


Pusshej /Tanya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu