It's on!

Jag har bestämt mig för att jag ska gå ner i vikt. Rättare sagt, 10 kg! Jag vet att de låter mycket, men de behövs.

Fast det är inte vikten jag fokuserar mest på utan måtten. För jag vill bli smalare då spelar inte vikten så stor roll egentligen, för ibland är de muskler som väger och inte fett, haha, inte för att jag säger att de är så i mitt fall ^^ I alla fall så är jag trött på att vara missnöjd med mig själv och har bestämt mig för att göra något åt saken. Jag vet att många nu tänker "Omen orka, så patetiskt att tycka att man är tjock, var bara nöjd med dig själv". Men ja, vill göra något åt saken istället för att vara en av dom som BARA gnäller men inte gör något åt saken, kommer jag må bättre så varför inte liksom.
PLUS att jag ska tatuera mig i februari (kanske) OCH MIN 18ÅRS DAG ÄR DEN 25 FEBRUARI, så klart jag vill se fin ut tills dess (inte för att jag tror att de kan ske så stor förändring, men man kan hoppas).
Så nu är de strikt "diet", snarare tuff träning som gäller å hälsosam mat! :)


Tänkte att om jag skriver de i min blogg så blir jag mer motivierad, för här kan vem som helst se de. Skämmer ut mig själv med att skriva mina mått på internet MEN om jag lyckas gå ner, då blir de föregående måtten bara siffror :) Hade tänkt lägga ut bilder på minskningen, men nej, det skulle vara för mycket, haha. Kanske kan lägga in en bild senare när jag lyckats med vikt minskningen. (En Före/Efter bild) Men skulle vara härligt att ha ert stöd, so here we go! :)


Mått

Kropps längd: 169cm

Byst: 104cm

Midja: 83cm

Mage: 104cm

Höfter: 101cm

Lår: längst upp 60cm, över knät 49cm

Armar: 28cm


Och min vikt säger vi är 10 kg och jag ska väga 0kg ^^ (min vikt är skämmig)

Så vikt: 10 Kg


Wish me luck, imorgon blir day one. (p.s old pic. d.s)
Take care!
/Tanya Aaby Orellana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu