Webdesignslektion







Nu sitter jag här på min käääära webdesign. Vi har inte gjort ett jävla piss sen vi började halv två! Och det är inte för att jag har varit lat eller för att jag inte har varit aktiv på lektionen, utan det är för att vi inte fått nått att hålla på med. Jag och Martin (en kille som jag sitter med på lektionen) har redan gjort allt man skulle ha gjort förra terminen. Men alla andra är så sega så vi fortsätter med de denna terminen också. Allt han gjort var att komma in i klassrummet, ropade upp alla, sen  har han inte sagt något förens nu och vi slutar nu. Hahaha.... så lam lektion... Två och en halvtimmas onödigt tid! ^^

Nu ska jag ta tåget 16.15 och dra hem å gå på möte med någon dans sak. Sedan har jag handbollsträning på kvällen. Skriver mer sen på kvällen när jag kommer hem :)
Pusshej!
/Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu