Bilder från Kolmården :)


(detta var en bild som fanns,  haha, erkänn, chill)


(Min bror och jag,  eller hur är vi lika?) ^^


Kamelerna som var blandade med oxar tror jag det var)


(dom här)


(zebrorna som visade sig bara större än va jag trodde)

 

(Elefanterna var faktiskt söta på sitt egna lilla sätt,  "Big is beautiful" ^^)


(Surikatmamman med sin lilla bebis,  can u see it?)


(Gorillan trodde jag först var fejk.. haha, stupid me)


(monkey town)


(Någon slags lejon-apa ^^)



(ett rävliknande djur)






(Tigrarna, raaawr ......)













<3




That was all folks :)
Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu