Do you remember?

Eftersom det inte finns så mycket man kan göra när man slutar sen en söndag så började jag kolla på gamla bilder (foton) och jag hittade lite gamla bilder som jag tänkte lägga upp nu för att folk ska skämmas ^^   Haha, fast det kommer inte bli as bra bilder, tar kort med kameran på bilderna, orkar inte scanna in dom.

Ska se....
Vi börjar med en bild på mig och min bror :)


Erkänn söta? <3

Blandat,  lägg märke till detaljerna i vissa bilder ^^
 
 
 
 
 
   
 
 

Avslutningsbild får bli på mig och min bror :)




Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu