Film tips!

"FIRED UP!"



Handlar om två killar i typ 18-19 års ålder som är helt besatt av brudar. De är charmiga players som lyckas få vem som helst. I alla fall så bestämmer de sig för att delta med en "Cheerleading camp" grej för att det kommer finnas över 300 brudar som de inte haft,  än.  Haha, filmen var fan rolig. De två killarna som spelar huvudrollerna är så jävla sköna! Det är inte ofta jag skrattar rakt ut när jag är själv i mitt rum och kollar på film, men det gjorde jag med denna filmen. Så jag rekomenderar denna film faktiskt,  inte den bästa film jag sett, men den var rolig :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu