Fyndat :)

I fredags innan vi åkte hem från Sthlm så köpte jag lite kläder för säkerhetsskull OM vi skulle dra ut när vi kom hem jag och min brorsa. Jag skulle inte hinna leta fram något så jag fick köpa något och ta och använda de. Det blev en rätt lyckad shopping runda.

Linnet köpte jag för 20kr på "Indiska"
Kjolen är från "Gina Tricot" för 300kr
Skor
från "Din sko" för 250 kr

Och resultatet:




.......lite bilder från bussen när vi åkte in till Centrum :)


Min brorsa, Noor och Elin


Elin (min brorsas flickvän) och Carro (Francis brud)


Mattias och Francis

....det var inte så mycket mer bilder, haha, orkade inte ta kort men kul hade jag i alla fall :)
Peace

Kommentarer
Postat av: Emma

wow! du är en sånn babe tanja!!!

2009-07-21 @ 15:00:07
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu