A new week

Vad händer denna veckan?
Jag jobbar mån, tis, ons och tors från 16.15 - 21.30....   roligt.......



JAG HAR ABSTINENS, jag måste dansa, dansa, dansa, dansa, dansa............
Jag har säkert tappat en hel del men jag vill inta tappa de helt. Jag mår bra av att dansa, det känns så mycket bättre att vara jag när musiken är på. Önskar jag hade en dansstudio nere i min källare. Vet inte när det började ske, då jag helt släppte dansen, då jag slutade. I guess I just need too pick it up...
You will see me dancing again ;)
(old picture)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu