The Michael Jackson Tribute

Vi kom med i tv, tidningar och inte bara i Sverige, utan även i USA!  Vi finns med på Perez Hiltons blogg ( http://perezhilton.com/2009-07-09-michael-jackson-tribute-in-stockholm
"Sweden rules", citat Perez Hilton.

En upplevelse och ett minne för livet!  Att ha åkt till Sthlm för att hylla Michael Jackson tillsammans med "Bounce"  på "plattan", centralstationen och även vid stureplan på gatan är det bästa beslut jag någonsin tagit. Vi var över 300 dansare som träffades vid balettakademin för att lära oss rutinen på en halvtimma för att sedan dra ut å visa vår respekt för Michael.  Vi övade först en gång utanför akademin för att se om vi alla riktigt hade fattat tanken och de hade vi :)

Vi drog oss vidare till "Plattan" som låg en bit bort,  vi var inte framme än och det var fem minuter kvar så vi fick springa en bit (jätte diskret), haha.  Väl där så gick vi och satte oss vid trappan, plattan var FYLLD med folk överallt, både upp och nere vid plattan,  ryktet hade visst spridit sig.   Oavsett så blev de asgrymt, en så otroligt härlig känsla som jag alltid kommer att bära med mig! <3


 (Ihi, jag är hon i vitt som står väldigt långt fram, se om ni kan hitta mig) ^^

En till länk, här visas först när vi dansade på plattan och sedan när vi dansade på centralstationen!
http://www.youtube.com/watch?v=bhqR-ANRrvk

Ska lägga ut filmen som vi också spelade in sen när jag får in den i datorn och även bilder över dagen, later. Längtar tills Bounce inspelning kommer ut,  den kommer vara så jävla grym!



"There's nothing that can't be done if we raise our voice as one", Michael Joseph Jackson


Kommentarer
Postat av: Mad

Så jävla grymt! Jag fick rysningar när jag såg det första gången. MJ var en stor man och jag var trots allt inget fan.



RIP

2009-07-10 @ 14:01:09
URL: http://auroranebulosa.bloggagratis.se
Postat av: Re: Mad

Glad jag blir att folk verkligen uppskattar det vi gjorde och allt han gjorde oavsett om man var ett fan av honom eller inte :)

2009-07-10 @ 14:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu