Inget viktigt riktigt ^^

Jag är så himla trött på att jobba nu, helt ärligt...  måste stå ut två dagar till, sen är jag ledig i fem dagar i sträck!  IT'S LIKE,  WOW!  ( Inte World of worldcraft,  utan "wow" som i Otroligt, hahha)

Jag har världens gulligaste mamma. När jag kom hem idag så sa hon att hon hade städat mitt rum åt mig för jag har jobbat så hårt och varit i tid och verkligen varit duktig. Trust me, ni skulle INTE vilja ha städat mitt rum så som de såg ut så de var jätte snällt av min mamma å göra de,   älskar min mamma <3

Och nu över till någonting heeeelt annat.....

Vi har snuskspindlar i huset,   fann nyligen ett spindelbett på mitt bröst... och på min rumpa!

Fyyyy,   pervo spindlar, hahah....

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu