Michael Joseph Jackson

T H E  K I N G  O F  P O P

En man som inte kan beskrivas med ord. En äkta artist som aldrig kommer glömmas, han var, han är och kommer alltid att vara en legend! En man som lyckades inspirera så många människor, mer än vad någon annan artist någonsin kommer att lyckas med. Jag vill inte tro att det är sant, men det är det. Vila i frid .

Svårt att säga EN favorit låt av Michael så jag säger flera låtar, ihi

- "You rock my world"
- "Man in the mirror"
- "Earth song"
- "Smooth criminal"
- "Black or white"
- "Dirty Diana"
- "Human nature"
- "Heal the world"




More M.J   http://www.michaeljackson.com/

P e a c e , l o v e   a n d   u n d e r s t a n d i n g

Kommentarer
Postat av: Pauline Franzén

Earth song är min favorit, så jävla vacker<3 kan fortfarande inte fatta att han är borta för alltid.

2009-07-09 @ 20:22:03
Postat av: Re: Paue

Det är en av mina favorit låtar också, underbar musik, underbar människa! <3 Därför var det underbart att hylla honom i Sthlm! :)

2009-07-10 @ 01:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu