My dear big brother


Christian "Chriz" Aaby Orellana


Jag har en storebror som betyder obetydligt mycket för mig och jag skulle göra allt för honom. Min bror är i stort sätt anledningen till varför jag är som jag är idag. Anledningen till mina intressen, min humor, min intilligens. När jag var liten så var min bror som en "lärare" för mig. Vad jag än frågade honom så hade han alltid ett svar! Han var den som gav mig trygghet, förklaringar och lärde mig stuff. Jag ser upp till min bror, i mina ögon så är han bäst! På sista tiden så har vi glidit isär väldigt mycket, men det blir ju så när man skaffar flickvän/pojkvän + åldern med. Trots att min bror är 22 år så känns det inte som de när vi umgås, då blir vi "Titan och Tanina". Jag saknar min bror, min storebror. Lagt märke till att nu på sista tiden då han inte varit här så har jag känt mig lite vilse, ensam typ. Jag vill inte ha en sån sorglig relation till min bror som vissa har, såna som bara snackar med varandra i vissa tillfällen för att de måste, typ födelsedagar, julafton osv. När jag känt mig hjälplös och helt bortkommen så var inte min bror där och det tog mer knäck på mig än vad själva problemet gjorde. Jag antar att jag får tvinga min bror att komma hem och umgås med familjen lite mer. Men oavsett om min bror inte varit där för mig på sistonde så vet jag att han inte lämnat mig. Jag är så jävla stolt över min brorsa, jag kan erkänna, jag vill fortfarande vara som han! Jag vet att mamma också tycker han är de smarta barnet. Det är häftigt när folk ger mig respekt för att jag är lillasyster till Chriz. Haha, min brur är värsta kändis jaooo ^^ Herregud, min bror är bara i Jönköping och jag saknar honom, tänk sen när jag "flyttar" till Chile. Aja, får la passa på och hitta på saker nu innan jag drar.

I alla fall det jag ville ha sagt var att jag älskar min bror och att jag saknar honom.
He is not just my brother,  he is my best friend! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste hålla med: Han är asskön! Och om han är anledningen till din humor: Thank God for Christian! ^^

2009-07-20 @ 16:52:43
URL: http://twitter.com/tompew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu