Oops.

Hahah, vill bara rätt mig lite, var visst lite trött när jag skrev de förra inlägget. Självklart menar jag World of WARcraft, hahaha, jag skrev worldcraft. Ja, ja... så är det när man är trött ^^

Aaah fan va skön det känns att ha jobbat färdigt denna dag,  nu behöver jag inte jobba förrens på måndag igen,  HALLELUJA!

Morgondagen visar sig bli en liten mysdag med mamma, pappa och min kära bror som FAKTISKT lever! Vi ska till Kålmården, yeey. Gå och kolla på söta djur och bara ta det lugnt. Planen var att åka till Sthlm men eftersom vi ändå passerar Norrköping på vägen så tänkte vi att vi kunde åka en sväng till Kålmården :)  Efter de tror jag vi drar vidare till Sthlm för att shoppa lite,  ska bli nice, särskillt nu när jag inte har pengar, haha.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu