Privat.

Framöver kommer det nog inte bli så mycket skrivande här, iaf inte något som kommer intressera er. Här kommer det mest bli ja, som en dagbok som bara jag kommer förstå. Anledningen till att jag började med bloggen var för att jag ville spara mina tankar och minnen någonstans för jag är sämst på att behålla dagböcker,haha.

Jag tror inte någon direkt är intresserad av mitt privat, privatliv precis, så jag hälsar er välkommna till mitt skal på Aaby.blogg.se,  haha, tillsammans med min kusin :)



(en gammal bild som faktiskt gör mig glad, ihi)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Emma

du måste hjälpa mej!!!

kom till nea på fredag, förfest sen utgång! :D

<3 :*

2009-07-28 @ 12:42:08
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/
Postat av: sv: emma

Jag kan inte tyvärr, jag jobbar hela helgen :(

2009-07-28 @ 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu