That's just the way it is .

Tja, idag blev det visst inte som jag hade tänkt mig. Skulle egentligen in till Jkpg och träna lite, men istället låg jag i sängen och sov, haha. Aja, jag förtjänar att vila på mina lediga dagar :)

Håller på att fixa mig för att dra till Camilla, hon har bjudit över mig till henne för lite tacos, ihi <3   Både jag och Camilla blir desperata när vi är lediga, vi vill göra ALLT som går att göra på en dag, haha!  Glad att hon bjöd mig hem till henne, I miss my little älskpälsk <3



Nej nu måste jag dra,  ska fixa mig!
Puss, ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu