Behöver "avreagera" mig lite

Jag är trött på att ge, ge och ge...  när ska jag få något tillbaka? Jag är trött på att ställa upp och försöka göra så gott jag kan för att leva upp till alla andras förväntningar men så fort jag inte kan ge mer så försvinner man, man är inte lika användbar längre, man glöms bort. Jag är trött på att bli utnyttjad! Hela mitt liv går ut på att tillfredställa andra, min familj, mina vänner, alla på jobbet..så jävla less på de! Jag kanske inte alltid är den personen som hör av mig till allihop och frågar hur det är men jag hoppas att "ni" vet att man kan höra av sig till mig no matter what. Jag vill vara där för mina vänner och min familj. Jag kan i alla fall säga att jag behöver er!

Jobbet tar all min tid nu i sommar och jag känner verkligen att de tar all min kraft. Jag jobbar extra, jag stannar kvar längre, jag kommer in tidigare allt för att jag är en person som inte kan säga nej. Men jag vågar inte säga nej, jag kan inte. Personer kan fråga om tjänster fler ggr och jag säger ja till allt men så fort det kommer ett nej så är man inte längre pålitlig, man kan inte räkna med mig längre ungefär.

Jag kan inte ge hur mycket som helst, det brister för mig med tillslut





"Everything I am and everything in me wants to be the one you wanted me to be. I'll never let you down even if I could
I'd give up everything If only for your good
",  "When I'm gone" - 3 doors down



Kommentarer
Postat av: nathalie

jag saknar dig tanja!

vi måste ses snart <3

2009-07-15 @ 21:44:15
URL: http://nathaliejannica.blogg.se/
Postat av: Emma

I will always be here for you <3

2009-07-21 @ 15:01:21
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu