God morgon, haha !

Klockan är 13.50 och jag sitter nyvaken på min säng och lyssnar på musik. Igår gick jag och la mig vid 5-tiden så de kanske förklarar varför jag gick upp så sent. Faaaaaan jag vet inte va jag ska göra....

Idag så är det Logen och jag vet inte va jag ska ha på mig, vart jag ska få pengar ifrån, vilka jag ska gå med, jag har inget att dricka, inga skor.....Aaaaah!  :'(

Nej nu fan ska jag iaf komma någon vart och iaf hoppa in i duschen och raka bena också och blir fräääääsch ;)
Mjauuuuw,   puss!

(en bild från innan vi skulle ut en kväll)


(Tänkte skriva om typ "förvandligen" som sker från när jag inte är färdig till när jag är färdig ^^,  men de blir av om jag orkar och hinner, haha,  peace)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu