huvudvärk, som vanligt....

Okej, ska bara klargöra en sak...  JAG HAR INGA PENGAR PÅ MOBILEN DÄRFÖR JAG INTE SVARAR PÅ SMS!  så... men kan skriva svar på de vanligaste frågorna jag får...

Sms 1   "Hej Tanja, ska vi hitta på ngt?"
Svar:  Okej, dessa sms har jag fått många av och jag är väldigt upptagen helt ärligt. Men jag skriver upp tiderna och dagarna jag jobbar så får ni ringa mig istället för att skicka sms, eller så ringer jag er till hemtelefonen (:

Arbetsschema
Idag (2 Juli): Jobbar 16.15 - 21.30
Fre, 3 Juli: LEDIG
Lör, 4 Juli: 16.15 - 21.30
Sön, 5 Juli: 7.30 - 15.30

Mån, 6 Juli: 7.00 - 16.30
Tis, 7 Juli: 7.30 - 15.30
Ons, 8 Juli: LEDIG
Tors, 9 Juli: LEDIG

Fre, 10 Juli: 16.15 - 21.30
Lör, 11 Juli: 7.30 - 19.00
Sön, 12 Juli: 7.00 - 20.30

Där har ni en vecka och lite mer i förväg, så passa på å boka upp mig nu! :)

Sms 2: "Hej, hur mår du?"
Svar:  Jo jag mår fint, ont i fötterna av allt jobbande, men va fan, cashen rullar in så jag överlever ;)  Är lite typ depp över att jag inte haft tid till och träna så om någon vill ut å gå eller göra ngt "tränmässigt" (hahah egna ord) så är de bara å säga till, jag ställer!   NEED TO WORKOUT!  .....börjar fan få en mega fat ass,   not good ^^

Sms 3: "Utgång på fredag?"
Svar:  Jag är fattig, värk i fötterna och jobbar jämt......        jag får se, kanske, hahaha  ;D

Nej nu måste jag gå, ska duscha och sen måste jag hitta kläder å ta på mig :)



PEACE!
/Tanina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu