What's wrong with me?

Alltså shit, det var inte igår, hej igen! Ska försöka skriva lite oftare, men tänker också att vem fan bryr sig? Nej fan skärpning, snart sommarlov, känner att jag verkligen behöver de! Har inte hänt något nytt i mitt liv annars, jo morsan kom hem från Chile, jävligt härligt. Annars suger mitt liv lika hårt som de gjort den senaste månaden. Varit så himla nere på sistonde, orkar fan inte vara nere, that's so not me!
What is this emptyness? .... something is missing in my life....

Hopp, inte så jätte roligt inlägg precis men som jag sa tidigare, vem fan bryr sig?!
Usch, uppdaterar kanske senare idag med ett lite gladare inlägg, pusshej!
/Taniina

Kommentarer
Postat av: Emma

tanja....du är bäst <3 och jag shoppar gärna me dej nån dag. du har mitt nummer bruden! se till att bli frisk nu! <3 :*

2009-06-20 @ 22:09:17
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu