Grattis alla studenter !

Idag är de student avsllutningar ÖVERALLT och tråkigt nog så kan man inte vara på alla ställen på samma gång.. Men grattis till alla studenter,  lycka till i framtiden! (:

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli fräsh å go, ska till Värnamo och kolla på Sebbe när han springer ut och sedan äta med hans familj : )  (vet dock inte va fan jag ska ta på mig, panik!)

Jo juste tänkte lägga in bilder på mina tatueringar sen efter jag duschat, hinner inte lägga in bilderna just nu.. Alltså känner mig så pirrig i magen typ, vet i fan varför ^^   Nej nu måste jag dra,  hörs typ snart igen..

Puss, ciao !  :)

(p.s SUSSIE JAG SAKNAR DIG DIN FIS, HAR INTE ENS GETT DIG EN "GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN" KRAM ÄN d.s)


Kommentarer
Postat av: sussie

saknar dig ocksåååååå .... <333 hihi ja väntar på min 18 års present (A)

2009-06-12 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu