Tanya dissar KANAL 5!

Är de någon som är bekant med programmet "So you think you can dance" som sänds på kanal fem?
I alla fall,  jag älskar det programmet MEN kanal 5 FÖRSTÖR HELA FUCKING SHOWEN!
J

Jag har laddat ner avsnitten och därför vet jag detta......

Sorry men jag pallar seriöst inte men Kanal5 har bytt ut ALLA låtar som dansarna dansar till!  Alltså dansarna ser ju taklösa och dåliga ut och de är dem inte och inte nog med de utan låtarna de har bytt ut orginal låtarna med är så jävla dåliga! Jag la märke till det förra veckan tror jag det var, när två bröder som gör sina moves till texten i musiken. Deras rutin var as skön, men neeeej, då har kanal 5 bytt ut låten mot en kass fucking techno låt, så misslyckat! Jag blev sur och tyckte synd om er som inte sett orginalet och IDAG insåg jag att de har bytt ut låtarna på ALLA dansarna, ORKA!   ....får bara hoppas att de bara bytt ut låtarna på auditionen och inte hela showen....

I ALLA FALL,  det är min anledning till varför jag dissar Kanal 5 ikväll!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu