15/3

Söndag, söndag, söndag.....  va fan gör man?  - Jo, pluggar!
Ja vad ska man säga, min helg blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men de är bara bra, vem vill liksom veta vad som ska hända i förväg, de förstör ju all spänning ^^  

Fredag:
Egentligen skulle jag vara med Sebbe, eller skulle hjälpa honom med ett lan som han hade fixat tsm med en polare, men de blev inte så. Jag stack istället till Raya och firade hennes 18 års dag, sedan drog vi vidare till krogen i Jkpg. På lördagen så skulle jag egentligen till Sebbe för hand bror Christian och hans familj skulle kma över till dom å typ fika å fira Sebbe typ, men de blev inte så.

Lördag:
Drog med Sussie till Terre och kollade på film tsm med Mella och Emma T :)  Vi kollade först på Sex drive som verkade vara i typ tre timmar seriöst, den var otroligt meningslöst dum/rolig ^^  Sen kollade vi på Picture this,  den var ju så där typiskt high school movie typ,  den var också rätt rolig men lite för "daaah", hehe.. Jag och Mella hittade alla felen man kunde hitta tror jag ;D  Sen låg vi alla på sofforna (jag på golvet) och pratade OM precis ALLT!  Fisar, spöken, demoner, läskiga människor, spindlar, krokodiler, gamla husdjur, old people, fylle historier,  aaa allt iaf.... fan va flummiga vi var, härlig kväll faktiskt ^^


Nej nu ska jag fortsätta med pluggandet!  : )
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu