25 Februari, 18 år!

Den 25 Februrari fyllde jag 18 år,  otroligt, jag är en stor flicka nu! Dagen var planerad så att vi skulle upp tidigt i familjen och äta frukost tsm å njuta av varandras sällskap. Jag skulle göra mit lite extra fin till skolan..........
Jag försov mig, mamma försov sig och min bror likaså. Så istället blev de springa upp stressa som fan och hoppa över frukosten och springa till tåget.  Aah, härligt...  Iaf, trots att min dag inte började som den skulle så var den helt okej framåt kvällen. Var med familjen och min pojkvän och det var faktiskt det enda som behövdes. Vänner på dagen och familjen på kvällen :)    Så jag är nöjd å glad,   fick en massa super duper fina presenter också,  tack så mkt!



Till er som inte ser vem detta är,   så är det jag!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu