Ännu en webdesignslektion!

...............och det suger fortfarande lika hårt ! >.<
 + att de är kallt som fan också, sitter här och fryser sönder. Haha okej, okej, jag dricker en kall cola, inte så smart ^^

Jag och Martin har varit nere i Cafét och köpt lite fika nu. Det blev en macka och en bulle, ihi :)  Fan har en aning mycket att göra känner jag på väääldigt kort tid! Imorgon, redovisning av en eng. författare, torsdag så har jag två inlämningar, engelska bok (som jag inte börjat läsa än!!!!!!) + uppgifter och spanska bok (har inte heller börjat läsa den!!!!) inlämning också  Sen har jag bara spanska glosor till på fredag men de tar inte så mkt av min tid precis.

Nej nu ska jag återgå till att lyssna på gubben innan han börjar gå runt och märker att jag inte gör nått :P
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag har hittat hit :D

2009-03-31 @ 23:22:36
URL: http://nathaliejannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu