Can't sleep...


Fan råkade somna vid typ nio, egentligen skulle jag inte somna utan bara värma mig i min säng... men rätt som de är så vaknar man och klockan är halv tolv,  typiskt. Jag hade tänkt duscha, raka bena, leta kläder till imorgon osv, aa de kmr bli mkt med de,    not!

Senare idag för idag räknas som fredag (^^) så ska jag ut med de gamla goa tjejerna;  Julia, Camilla och Fanny  : )    (Sara H skulle också med men vet inte hur de är med henne, hon svarar aldrig så?.....)  Vi ska vara här och fixa oss innan, sedan åker vi in till Bongo bar och när vi varit där och utnyttjat deras happy hour som jag å  Fanny älskar så, så ska vi dra till centrum och shakea ass ;D



Sist jag var ute så var de as trevligt verkligen, så där lagom med dricka och underbart umgänge, de kunde inte vara bättre liksom. Denna gången blir det girls night out all night!   Haha, vi ska fan ta och missbruka Cosmopolitans ^^

Nej nu ska jag inte skriva mer, ska göra liiiite nytta och ändå fixa grejerna jag skulle göra innan, grannarna får klaga om dom vill,  I don't care anymore...  Skriver senare,  pusshej! <3


Bilder från sist jag var ute med Emma, Julia Ö och Lisa (klasskompisar):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu