Studiedag 18/3

HALLELUJA, INGEN HUVUDVÄRK!  :)

Skulle egentligen sova ut idag har jag tänk bara för jag gick på la mig typ vid halv fem, men istället blev de att jag gick upp halv nio. Lika bra, måste till banken och föra över lite pengar å shit sedan ska jag till Jkpg med 12.37 tåget och träffa Anjelina. Vi ska ta en fika någonstans i stan och sedan kanske sola, vet inte om jag vågar nu när jag nyligen haft feber, men vi får se. Just nu ska jag i alla fall dra mig till duschen och njuta av denna morgon då jag INTE har någon huvudvärk, fan jag blir seriöst lycklig inombords! Om bara snörvlandet och det sega i kroppen också kunde försvinna, men men, en sak i taget. Det är i alla fall fint väder, gud va jag längtar till sommaren, solsken!

(old pic, taget av Fanny)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu