Kan inte sova.

Mina lungor känns sönder hostade och jag är täppt i näsan så jag har lite svårt att andas och de gör att jag har svårt att sova. Fan så fort jag blir frisk ska jag göra allt jag kan för att bygga upp mitt immunförsvar så mycket som möjligt! Jag orkar seriöst inte vara sjuk mer, förut kunde jag stå ut med det, men nu är jag så himla trött på det! Jag bara hamnar efter i skolan, det stör mina träningsplaner, det gör att jag tappar kontakt med vänner. JAG ÄR KONSTANT SJUK!
Jag blir seriöst deprimerad.


Ska lägga mig igen och se om jag somnar, annars får jag väl ligga där tills jag ska upp.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu