Ladies if you got it, show it off and don’t hide it .





Sitter här och kollar på "Ballar av stål",  sjukt program fan, men de är kul att kolla på. Jag är lite förjävligt själv så de passar mig perfekt, hehe. Idag i skolan hade jag så himla ont i magen, mådde jätte illa och sakta började huvudvärken krypa fram. Skippade baletten idag och åkte hem istället för att vila lite. Vaknade väldigt sent och var försenad till danslektionen men som tur var är Phu också ledare, mådde inte så mkt bättre när jag gick upp men gick ändå. Vet inte om de var så smart för nu mår jag sämre än vad jag gjorde innan jag kom hem från skolan.

Nej nu ska jag ta å försöka läsa lite religion för att inte faila helt imorgon, om jag ens kan gå till skolan imorgon. Går huvudvärken över till migrän så är jag körd. Det brukar vara hela natten så jag inte kan sova :(

Juste, det gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig på dansen faktiskt. Tyvärr fick jag göra de hemska man inte ska göra,  komma på dansen på plats. Fast de blir nästan bättre när man "panikdansar" än att verkligen lägga ner tid. Kanske något jag ska fortsätta med..................... not!   (haha)

Fuck nu sprängs mitt huvud, måste gå.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu