Pluggar med huvudvärk

Sitter och läser igenom lite spanska till provet på torsdag, brukar inte plugga till spanska prov egentligen men denna gång måste jag verkligen vara felfri så att spanska läraren förlåter mig för att ha missat så mkt lektioner.  Har aldrig tänkt på hur mkt dom andra i klassen måste plugga innan proven,  tur att jag kan spanska, skulle ladrig orkat annars.
Nej nu ska jag återgå till "pluggadet", kollar mer på tv än ner i boken.

Juste, hade min första Thai-kickboxnings träning idag tsm med Jasmina. Det var aaaas kul, hihi, måste verkligen fortsätta  Var skit jobbigt, haha har inte super duper kondition precis, men jag gav aldrig upp! :)
(tror de är drf jag har huvudvärk nu) : /

Nej, nu måste jag dra mig,   pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu