Psykologi

Nu har jag suttit och skrivit lite på mitt psykologiarbete som ska in på fredag. Jag skriver om Schizofreni, riktigt intressant faktiskt. Något ni förmodligen inte visste är att Schizofreni betyder inte att man har personlighetsklyvning, så där ser man hur hollywood lurar än med deras filmer. Har typ gissat på vad som skulle vara med, för jag är så smart och glömmer pappret med uppgifterna i skolan, haha. Aja, har imorn också på mig att skriva :)

Idag på engelskaredovisningen så började jag bråka med min lärare. Inte så smart av mig men hon var taskig och avbröt mig hela tiden. Haha, fan va jag ska vara jobbig egentligen,  men jag tar ingen skit liksom!

Nej nu började "Sex and the city" så jag ska nog avsluta för ikväll :)
God natt!
Besitos /Tanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu