Sex and the city night!





Welcome, club Hollywood presents "Sex and the city" at åtta 8 glas
Wednesday 8th of April, 22.00 - 02.00

Age: 18+
Entrance: 80kr, förköp 60kr
(Förköpsbiljetter finns å köpa på Carlings)
Drink of the evening: Cosmopolitan
Dresscode: Sex and the city / Manhattan


 
Vem ska dit?  - Jo JAG, köpte biljetten idag tsm med Emma och Nattis!
Fan va kul, älskar teman!  Särskillt om de är "Sex and the city" tema ;)
Fast har  problem med att bestämma mig vad jag ska ha på mig. Vad ska man ta på sig?!
Hjälp mig!
(kom gärna med tips)
Är riktigt jävla taggad inför den kvällen faktiskt, kommer bli så sjukt kul! :)

Kisses /Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu