Sjuk


Hey, fan jag sa igår att jag inte mådde bra, det visade sig vara så. Hela natten hade jag huvudvärk som sedan visade sig vara feber, sedan vid ca fyra, fem så fick jag gå upp å duscha och byta t-shirt hela tiden bara för jag kallsvettades så mycket (fast,  att man svettas mycket när man har feber är ifs ett bra tecken,  men inte så trevligt kanske). Sedan har vi min käre uppstressade mage som inte kan få i sig något.  Fan va härlig tisdag!

....men helt ärligt,  de verkade vara väldigt fint väder ute idag (:

Nej nu ska jag sätta mig och försöka läsa vår senaste engelska bok "Tuesdays with Morrie",   personligen tycker jag att snubben skulle heta "Mort"  ^^

Får se om jag blir bättre, då kanske jag sätter mig vid datorn senare. Men just nu måste jag lägga mig under täcket och försöööka läsa en bok. Man har inte världens koncentration med feber...
Aja, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu