Tom just made my day

Att veta att det finns någon som verkligen uppskattar än, som berättar för dig hur mycket man betyder för den och att man verkligen gör nytta, it makes me happy to know I make people happy just being me :)

Igår fyllde lilla Nattis 18 år (congrats igen) :)  Vi firade henne med att dricka champange hemma hos Evelina och sedan dra vidare till Bongo bar där vi beställde några drinkar. Kvällen fortsatte sedan vidare till APT där de var LL4L (lill-lördag 4 life). Där vi blev lurade på tre Saffari, men men, den var god så wtf vi får leva med de  ^^
Jag och Nattis var as sugna på dansa, så vi tog oss några moves på dansgolvet sedan drog vi hem rätt så "tidigt.".. och de var nästan bäst så, började elva idag med spanska prov, haha..

Tack för en härligt kväll brudar <3

Idag var en rätt härlig dag i skolan faktiskt trots det lilla sega som satt kvar från föregående dagen, hehe. Skrev spanska prov, sedan var NK ganska lam, vi gjorde inte så mycket. Sedan på engelskan så hade jag typ betygsnack som tog stor del av lektionen för vi hade också en diskussion i klassen om "hur vi ska förbättra lektionerna".  Haha, ifs var det inte så kul att vänta på bussen som var försenad 35 minuter typ....var riktigt kallt faktiskt!

Nej nu ska jag inte sitta här mer, ska fixa lite utseendet av bloggen sedan ska jag sätta mig å läsa tills jag somnar in :)
Juste klockan är över tolv GRATTIS RAYA PÅ DIN 18 ÅRS DAG! Minns forfarande när du först kom hit till Vaggeryd, jag hjälpte dig så mycket jag kunde. Kolla nu vart du är, vuxen, vacker och smart kvinna. Du har verkligen lyckats gumman, grattis ännu en gång och hoppas vi får de as skoj ikväll <3

Pusshej!

(en gammal bild på mina kära klasskamrater Nea, Nattis och Emma.. och jag då ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu