Torsdag 19/3

Sitter och kollar på Scrubs och försöker tänka på något annat än att jag är sjuk. Idag gick jag knappt upp för att gå till skolan men hann med tåget i alla fall. Första lektionen i skolan var Teater med C.M, aa det var inte de roligaste man kunde göra när man är sjuk och as trött. I försig så är inget kul när man är sjuk och trött. Efter det så gick jag på min kära spanska lektion. Efter de så åkte jag hem, mådde inte alls bra och vi hade två lektioner kvar (NK och Eng). Väl hemma så gjorde mamma te till mig och jag gick och la mig i min säng under mitt täcke och låg där tills nu. Gick upp och tog en dusch för att se om jag kunde sänka febern lite, och nu mår jag faktiskt lite bättre. Men det kan bero på alla tabletterna också. Jag vet att man inte ska ta tabletter och skit, men jag måste med mitt sugiga immunförsvar :(

I alla fall nu eftersom jag har sovit hela dagen så kommer jag nog inte kunna sova på ett tag så jag hade tänkt börja skriva på mitt psykologi arbete.

Tudiluuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu