Ännu en måndag

Det blev inte så mycket sömn igår eftersom jag nästan hostade upp alla mina inre organ, plus att hostmedecinen jag tog var INTE bra.  Blev helt fuckad i huvudet, allt snurrade och rörde sig skit snabbt, helt seriöst visste jag inte om jag drömde eller om jag var vaken i sängen. Sedan fick jag hjärtklappningar som höll i sig ett bra tag. Fy fan va äckligt de var och man kunde inte göra ngt än å vänta tills biverkningarna gick över typ.  ALDRIG MER DEN HOSTMEDECINEN! :(
När det lugnade ner sig så var klockan så mycket att mamma lät mig stanna hemma och vila. Var en riktigt jobbig natt! Ska plugga lite nu, passa på nu när huvudvärken är borta.


Känner att jag är på bättringsvägen faktiskt,  kommer nog snart bli frisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu