Atschooo!

Gud va trött jag var innan, seriöst, jag hade lätt kunnat somna på golvet om jag inte haft soffan i närheten. Sova tre timmar och sedan gå ute i stan och dansa och komma hem vid ca halv åtta är kanske inte det bästa man ska göra efter man har legat i säng med feber. Somnade i alla fall runt halv nio tiden och vaknade nu, typiskt, kunde liksom inte sova tills jag ska upp till skolan imorgon. Usch, har så himla ont i halsen, den är hur tjock som helst men mest ledsen är jag över att jag börjar få huvudvärk igen :(    Fan, jag HATAR att vara sjuk och förjävligt nog är det de ända jag är 365 dagar om året känns det som. Ska gå lägga mig igen och se om jag kan somna, hatar när man är snorig och knappt kan andas,  man sover så dåligt då.  Well, well...

Hur kunde dagen börja så bra och sluta så dålig?


Ciao och god natt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu