GRATTIS RAYA :)

Sitter här och funderar på lyfta på min lilla rumpa och komma igång och med att fixa till mig lite innan jag ska dra till Raya men jag känner mig väääääldigt seg. Aja får se vart kvällen tar mig, hehe..  Har en konstig känsla i magen och mina händer skakar.. hel konstigt : /

Nej nu ska jag ta å fixa mitt rum innan jag drar iväg,  måste fan hitta ngt att ta på mig också... usch,  har sån "tjockis-dag" idag :(    Fan va patetisk man är egentligen, finns folk med riktiga problem och jag bekymrar mig över att jag tycker jag är tjock,  nej nu ska jag peppa mig själv för att må bättre :)

Pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu