Ny kategori

Tänkte att jag skulle börja uppdatera när det sker grejer i olika ställen :)   T.ex kanske "Big Bongo", någon tema kväll på Centrum osv.  Men det kanske också blir "små" fester som Ivans (men den tror jag inte någon har missat, eftersom hela kommunen står med på gästlistan, hahah)

Kan ju börja mitt första inlägg med Ivans fest.



Då var det dags igen, men denna gången är det "IVANS PROJEKTARBETE"!
(that means, a big frickin' big ass paaaarty)

Host: Ivan Martic
När: Lördag, 28 Mars
Var:  FOLKETSHUS
Tid:  21:00
Pris:  100 kr

Ålder: 92+ (gästlista)

(En bild från förra året på Ivans fest i folketshus. Halva Susanna, Thilda, jag och Julia H)



Och ni som ska kma på förfesten hos mig, skulle ni bara kunna skicka ett klartecken så jag vet vilka ni är och för att veta hur många vi blir!

Tack och hej! :)
Besitos / Tanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu